حضور کلینت ونتا در هشتمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی

کلینت ونتا در نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی و تجهیزات و تاسیسات بیمارستان

کلینت ونتا با افتخار میزبان شما در هشتمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی تجهیزات و تاسیسات بیمارستان 12 الی 15 دی ماه 1402 می باشد.

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن 35، غرفه 10

ساعت بازدید 8 صبح الی 15 عصر

نمایشگاه بیمارستان سازی با همکاری مشترک روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا. ایران، نشریه اقتصاد و نمایشگاه و برگزارکنندگان نمایشگاه برگزار می گردد.

در حال بارگذاری پخش کننده...

از جمله محصولات ارائه شده توسط کلینت ونتا در این نمایشگاه می‌توان به عایق‌ های الاستومری رولی و لوله ای حرارتی و برودتی برای لوله ها و کانال تهویه، چسب عایق الاستومری و محصولات فلزی اشاره کرد که می‌توانید تمامی این محصولات را از نزدیک مشاهده کنید و شاهد کیفیت بالای محصولات باشید.

به گزارش اخبار نمایشگاه ها، در این نمایشگاه، ۱۲۳ شرکت کننده داخلی و خارجی از کشورهای فرانسه، استرالیا و انگلستان فعال در حوزه تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی، از 12 تا ۱۵ دی ماه 1402 آخرین دستاوردها و خدمات خود را در زمینه‌های تجهیزات و مواد آزمایشگاهی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات جراحی، تجهیزات بیمارستانی، تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات هتلینگ بیمارستانی را در مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰۰ مترمربع فضای ناخالص و حدود ۸ هزار مترمربع فضای مفید در معرض دید بازدیدکنندگان، متخصصان و علاقه‌مندان این حوزه قرار داده‌اند.

در حاشیه این نمایشگاه، نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی مختلفی در زمینه‌های مختلف حوزه تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی برگزار می‌شود.

انتظار می‌رود این نمایشگاه نقش مهمی در توسعه و نوآوری در حوزه تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی داشته باشد و زمینه‌های لازم برای صادرات این محصولات و خدمات به بازارهای بین‌المللی را فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up