افتتاح سایت کلینت‌ونتا

کلینت ونتا

کلینت ونتا

اینترنت در شیوه و سبک زندگی ملت‌ها انقلابی بزرگ ایجاد کرده‌ است. به دلیل مزایا و فواید بیشمار، این روزها اکثر افراد ترجیح می‌دهند بیشتر فعالیت‌های خود را از خانه یا محل کار و به‌صورت اینترنتی انجام دهند.

شما می‌توانید با توجه به نیاز خود از سایت‌های فروشگاه اینترنتی یا سایت‌های معرفی محصولات استفاده کنید.

در دوره‌ای که به عصر ارتباطات مشهور است، تکنولوژی باعث شده زندگی روزمره ما بسیار راحت تر باشد بطوریکه همه چیز تنها با یک کلیک انجام می‌شود. خرید کردن و آشنایی با کسب و کارها نیز به واسطه این پیشرفت بسیار ساده‌تر، راحت‌تر و بی‌دردسر شده است. زیرا نیازی نیست به طور فیزیکی به فروشگاه یا کارخانه‌ها و شرکت‌ها مراجعه کنید و برای انجام کارهایتان زمان و هزینه زیادی صرف کنید.

وب سایت کلینت‌ونتا در سال 1399 به‌منظور اطلاع رسانی مشتریان از محصولات و ویژگی های عایق الاستومریک، کانال های تهویه مطبوع و متعلقات تهویه را‌هاندازی شده است.

کلینت ونتا با توکل و تکیه به پروردگار و تلاش‌های بی‌وقفه خود از سال ۱۳۹۰ خدمات خود را در زمینه ی عایق الاستومریک، کانال‌های تهویه مطبوع و متعلقات تهویه ارائه می‌نماید.

این مجموعه با بهره‌گیری از تجربه و فعالیت ارزنده در زمینه‌ی عایق الاستومریک‌، کانال های تهویه مطبوع و متعلقات تهویه دارا بودن نمایندگی از بهترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی مجموعه‌ای از بهترین و با کیفیت‌ترین کالاها و اجناس را در زمینه تهویه و تاسیسات ساختمان فراهم نموده است.

بخشی از محصولات کلینت ونتا شامل: عایق الاستومریک، عایق های صوتی، کانال از پیش عایق شده، بست و ساپورت، کانال‌های تهویه مطبوع شامل عایقدار و بدون عایق، کانکتور و  متعلقات تهویه و … دارای گواهینامه‌های معتبر داخلی و خارجی می‌باشد.

عایق الاستومریک جایگزین بسیار مناسبی برای عایق‌های سنتی و قدیمی از جمله: پشم شیشه، پشم سنگ به همراه مل و ماستیک و فوم‌های سفید رنگ پلی‌اتیلن بوده و کانال از پیش عایق شده PIR و فنولیک جایگزین کانال‌های قدیمی و سنتی گالوانیزه می‌باشند.

هدف این شرکت ارائه بهترین محصولات، سرویس‌دهی مناسب در حداقل زمان ممکن و استفاده از مرغوب‌ترین اجناس می‌باشد. این شرکت همواره متعهد به کیفیت بوده و رضایتمندی مشتریان را سرلوحه عملکرد خود قرار داده است.

درباره کلینت ونتا

همچنین شایان ذکر است که طراحی و پشتیبانی سایت کلینت‌ونتا توسط شرکت وب‌اندیشان انجام گرفته است. در صورتی که شما نیز می‌خواهید وب سایتی پویا در زمینه فعالیت خود داشته باشید، می‌توانید برای مشاوره و طراحی سایت با وب‌اندیشان در تماس باشید.

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up